2016. november 11., péntek

Műtét előtt

A konzultáció és a műtét között eltelt kb. 2 hétben szinten egyáltalán nem gondoltam a beavatkozásra. Azon kívül persze, hogy a szükséges labort azonnal megcsináltattam. Az utolsó két napban jöttem rá, hogy itt most valami komoly dolog készül, és elkezdtem jobban utánanézni blogokban, különféle oldalakon a műtéti eljárásnak, és annak következményeinek. 

Hajbeültetésem előtt



Ekkor szembesültem először azzal, hogy a konzultáción emlegetett "1 hét alatt eltűnik" azért ebben a formában nem igaz. Kezdjük azzal, hogy teljesen kopaszra nyírnak, illetve 2-3-4 hét után is még egész komolyan látszódik, hogy valamilyen beavatkozás történt a fejbőrön. Na ez volt az első csalódásom, és ekkor mondtam le egy teljes hónapra előre az összes tárgyalásom. Talán én voltam kicsit naiv, talán picit téves információt kaptam, mindenesetre a műtét közelgett, és természetesen belevágtam, hiszen már évek óta szerettem volna megoldást a problémámra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése