2016. november 11., péntek

Miért döntöttem a hajátültetés mellett?

Igazából nem volt nehéz döntés. Apai ágon öröklődő tesztoszteron okozta kopaszodásom már 18-20 éves koromban elkezdődött. Fogalmam sem volt arról, hogy ez ellen bármit is tehetek, azonban egy őszi napon szembe jött velem a HairHungary Klinika hirdetése facebookon, amelyre második olvasatra le is csaptam. 

Rögtön felhívtam a klinikát, majd Hannával történt egyeztetés után egy konzultáción fogadott a doktornő. Mivel nem szerettem volna Mickey egérként tengetni napjaim, az elvárásom az volt, hogy pörgessük vissza valamelyest az idő kerekét, tehát próbáljuk korrigálni a hajam vonalát, közelítve az eredetihez. Eszterrel nagyon könnyen megegyeztünk abban, hogy ez egy reális elvárás lehet, a hajam donorterülete alkalmas arra, hogy hajbeültetésen eshessek át. 

A HairHungary Klinika


Átbeszéltük a részleteket, műtét előtti és utáni teendőket, minden kérdésemre számomra tetszetős választ kaptam. Nem sokat hezitáltam, még a helyszínen megbeszéltük a műtét időpontját, amely két hét múlva lett esetékes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése