2016. november 11., péntek

A műtét napja

Hajnali 4-kor keltem, hiszen vidékről indultam a Budán található HairHungary Klinikára. A műtéti nap az előre tervezettnek megfelelően alakult, tehát reggel gyors hajnyírás, majd következett a graftok kivétele. 

A fejbőröm sajnos extrém érzékeny volt, vélhetően a kevés folyadék fogyasztásom miatt, minden estre kellemetlen volt a beavatkozás, és az érzéstelenítők nagy részét is éreztem. Nem számoltam, hány injekciót kaptam aznap, viszont bőven 100 felett volt, egészen biztosan, ennek legalább a felét nagyon fájdalmasnak éltem meg. 

Napközben próbáltam magam lekötni, de nem igazán sikerült a tervezettnek megfelelően. Ebéd előtt a doktornő kialakította az új helyét a kivett graftjaimnak, majd egy 10-15 perces ebédszünet következett, amely során elfogyasztottam a megrendelt salátámat, ami egyébként nagyon finom volt :). 

Ezt követően elkezdődött a grafok implantációja, majd 5 óra magasságában végeztünk, egy kis fotózással zárva a napot. Ekkor már minden bajom volt, fájt, dagadt, úszósapka érzésem volt, húzódott, és persze dekoncentrált voltam az egész napos nyüstöléstől. 

Mindenesetre legalább túl voltam rajta, és azt hiszem, ez volt a legjobb pillanat az egész napban. Persze még nem volt vége a megpróbáltatásaimnak, hiszen következett az "óvatosság hete" :)